Syyskuun saldo

Normaali

Touhuja: Oon vouhottanut edestakaisin. Väsyttää, mutta mukavaa on ollut. Steinerkoulun syysmyyjäisissä olin pitkästä aikaa myyntivuorossa (kahviossa). Koirakerholla oli synttärit ja kostea saunailta. Kuoro kävi laulahtamassa Tampere-päivänä uudella Monitoimitalolla. Tapasin ystäviä, olin kylässä. Muissa väleissä perhettä, koiralenkkejä, tiskausta ja ruokakauppaa. Onneksi töitä on vain puolipäiväisesti. Nukun (tarpeeseen!) päiväunet aika monena päivänä. Osa-aikasairasloma on hyvä minulle nyt.

Yksi pikkuneule on valmistunut jo lokakuussa. Langanpäät on päättelemättä ja työ pingottamatta. Perästä kuuluu.

Tässä viime kuun tapahtumat. Sukkasatoa, viisi paria.

Syyskuussa valmistunutta 375 g (josta varastolankaa 93 g)

Twisted limone –sukat 68 g

Lumiprinsessan sukat 52 g

Kuuraprinssin sukat 41 g

Urika-sukat 116 g

Vinnland-sukat 98 g

Syyskuun lankaliikenne -598 g

Lankamaailmasta 1 300 g

Hävitettyä/lahjoitettua yht.- 1 898 g

LANKASALDO 1.1. 2008 12 569 g

LANKASALDO 1.1. 2009 19 287 g

LANKASALDO 1.1. 2010 14 734 g

LANKASALDO 1.1. 2011 15 868 g

LANKASALDO 1.1. 2012  16 127 g

2012 tammi-syyskuu valmistunut 3 870 g

(josta varastoneulonta-KAL 1 183 g)

2012 tammi-syyskuu muu lankaliikenne 3 787 g

***

Nyt siis todellakin tehtynä enemmän kuin lankaliikenne (jota on ollut molempiin suuntiin) 3 870 g vrt 3 787 g. (83 g siihen suuntaan mitä haluankin!) Loppuvuodestahan on langanhankinta-aikaa lähinnä tuo käsityömessuhoukute. Muuten on tarkoitus neuloa sitä mitä on, nyt kun hävitin sellaisia lankoja joista en todellakaan aio mitään tehdä. Sitten olen eilen lahjoittanut 200 g viime kesän Vapun lomahoitajalle lisäkiitoksena.
Taas sohvannurkkaan. Neulotuttaa (perussukkaa raidoittaen). Illalla on kuoro.

One response »

  1. Osaathan sä sen hollantilaisen kannankin. Mä katoin niitä sun lasten sukkia, että niissä on hollantilainen kanta. Ja niin siististi neulottu! Mä kun neulon sukkia, niin ne on ”suloisia”. Siis toisin sanoen ihan surkeita. Onneks mun kämmekkäitä ei oo vielä moitittu, mutta toisaalta niissä ei poimitakaan silmukoita, niinku sukissa.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s